måndag 31 oktober 2011

SNÖSTORM

På lördagen hade jag planerat att vara ute hela dagen, gå omkring i stan och shoppa lite och sånt. Men då jag vaknade och tittade ut från fönstret var det snöstorm!! Förra veckan kunde man ännu vara i shorts o mittiallt kom det snö och hagel. helt sjukt. Nåh sist och slutligen vi var tvunga att fara ut i det äckliga vädret för att köpa halloween grejer. Sakerna fick vi tillslut köpta, efter att ha sprungit omkring i greenwich village och nästan blåst iväg av den hemska vinden. 
Men det kosntigaste var att nästa dag var det alldeles soligt och fint igen, och inga märken på att det skulle ha snöat dagen innan. haha konstigt.

1 kommentar:

  1. VAH?! Ha det snöa redan?!? sjukt, här ha int ännu:S Hur e de med min skönhet?? Du verkar stor trivas och det kan jag förstå:) Du sku kunna va lite längre så ja sku hinna å hälsa på:) MASSOR AV KRAMAR! <3<3 Som många andra saknar jag dig här i lilla byn:)

    SvaraRadera