måndag 17 oktober 2011

SJUK I NEW YORK

Äntligen fick jag tid att skriva nånting här på min nya blogg. Det var säkert ett år sen jag skrev på den gamla så kändes att det var dags med en ny blogg istället, plus att ratata var inte så himla bra..

Nu är jag alltså här, mitt i manhattan, SJUK! fick gå lite tidigare från praktiken och nu ligger jag här hemma o väntar på att Emil ska komma hem o göra soppa ti mej. orkar inte ens stiga upp, hur jobbigt är inte det då solen skiner och det finns massvis att gör men man har ingen energi. blääää

Men iaf, jag är alltså på praktik HÄR och trivs alltför bra. Två veckor har det gått och det känns som om tiden går allt för fort. Jag vill aldrig lämna NY!!

Här är lite bilder jag tog en kväll från vårt fönster eller fire escape. Vi bor mitt i Hells Kitchen, två kvarter från Times Square, 10 min från min praktik och 15 min från Central Park. Så mitt i smeten med andra ord.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar