söndag 30 oktober 2011

FREEMANS

Freemans är en av restaurnagerna jag har velat kolla upp sen jag kom hit, och på fredag bestämde vi oss för att äntligen fara dit. och som tur fick vi bord också utan att vänta länge, det har helt mittiallt blivit ett av populäraste matställena här, och super fint är det också! Stället är gömt i en mörk gränd brevid ett galleri som alltid har fina utställningar. och maten var såklart så god som man förvänta sig! Om ni är i NY gå hit!

Jag var förresten innan middagen till frissan, var meningen att jag skulle fara redan i Finland men tänkte sparade de o testa fixa håret i manhattan istället. Jag var helt säker på att det skulle vara billigare än hemma, men icke. det kosta $210 dollar!! va faan, plus att hon gav ännu till rabatt plus att det var inte ens ett fint ställe. nåjoo. men super nöjd blev jag iaf det är äl huvudsaken;)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar