tisdag 18 oktober 2011

SÅHÄR BÖRJADE RESAN

Jag kom till New York en sen fredag kväll, hade ingenstans att bo och ingen aning vart jag skulle fara. Ibland är jag lite dålig på att planera.. Men till min lycka var redan Sampo, Tuomo o Willy här, och Willy hade samma problem som jag. Sist o slutligen fick vi ett övernattningställe i sampos kantapaikka ovanför en irkku pub. Vi rymdes knappt in me våra resväskor me det dög för några nätter.

Lounge 48. Det dyraste stället nånsin och min första kväll så den avslutades ganska snabbt. med Wendyyys;)
Ibland var vi lite kulturella. The Met.

Mitt o Willys hem i några dagar.
Åkte limousine...
o jag blev glad.
..tog lite foton..
och for till the dream. en penthouse bar. inträde 200$. men inte för flickor hehe.


och så var vi allmänt amerikanska, for till sportpubar o drack öl o åt hamburgare.


sista kvällen med samppis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar