lördag 28 juli 2012

UPDATE

Oj vad dagrna går fort på sommaren. Det har hänt massor under de senaste veckorna men tyvärr har jag inte haft något att dokumentera det med. Kameran har skickats till Tyskland för reparation men nu har den äntligen kommit tillbaka!
Som sagt massvis har hänt, roliga ballongfester, åbåts kvällar, frissa besök och det eviga packande. Nu är jag på jobb men då jag kommer hem åker jag direkt med flyttlasset till Helsingfors, spännande!!

Men nu till andra saker, jag planerar att köpa nya glasögon. Jag vet redan exakt hurdana jag vill ha, dessa fina från Lexington! Min syster köpte typ exakt likadana för ett år sedan hehe. Förlåt att jag härmar dej Linda men dom är så fina :)
           
Lexington, min favorit!
Marc By Marc Jacobs
Giorgio Armani
Ray Bans

1 kommentar: