torsdag 1 mars 2012

SAKNAD

Vaknade väldigt tidigt för att få prata med den jag saknar allra mest just nu. Men tyvärr var jag en timme försen, typiskt!!
Att sakna någon är det värsta som finns. Känns som om det har varit tilläckligt saknad nu i snart ett år, borde ju räcka ren. Eller blir man aldrig van? Kan inte saknaden bara ta slut eller något. Aldrig är man ju nöjd, antingen är det vännerna eller familjen man saknar, eller så är det hunden eller hemmet. sakna sakna sakna, JOBBIGT!!!
ursäkta för detta angstinlägg, men jag vaknade faktiskt för fem minuter sen och det var inte den bästa starten på dagen.
Ha en bra dag, jag tänker gå till taxfree och köpa godis och se på film till hytten. o bojkotta den här jäkla saknaden.


2 kommentarer:

  1. Långdistans är nog jobbigt men så otroligt skönt sen när man väl träffas, dessutom tror jag att det bara är bra att sakna varandra ibland så kämpa på! Ses när du kommer hem! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo du har så rätt Tia, men jobbigt är de ändå.. jeee snart ses vi! kram:)

      Radera