tisdag 28 februari 2012

BLOGAWARD


Liksom alla andra finlandssvenka bloggar har jag fått en blogaward, av både Hakki o Ninah:) Tackar! Så nu passar jag på att skriva 7 faktan om mig själv då jag ändå har all tid världen.

1. Jag har världens sämsta minne. Kommer varken ihåg ansikten eller namn på folk. Ibland har jag tom problem att komma på klasskompisars namn (efter att ha varit i samma klass i 4 år..).

2. Jag är extremt klaustrofobisk. Och detta är mina storesyskons fel, då vi var yngre brukade de rulla in mej i en madrass och leka att jag var en hotdog. Tack för det.

3. Jag hatar att vara ensam! Säkert för att jag är uppvuxen i en familj med fyra galna syskon, och har typ aldrig under hela min barndom varit ensam hemma.

4. Ibland har jag perioder då jag inte kan lyssna på musik. Jag får sån fiilis till olika saker att jag inte klarar av den känslan, det tar helt enkelt för ont i magen. hahah.

5. Då jag var liten åt jag endast smör och bulla. Och pratade typ aldrig. En tyst liten tjockis med andra ord.

6. Bloggen jag följer mest är... Kissies! Jag tror jag dör av nålohet. Ingen aning varför jag läser den.

7. Jag tror att jag inte är en rökare. Om folk frågar om jag röker svarar jag alltid nä, eller kanske ibland. Tyvärr gör jag det mer en ofta.

Jag ger awarden vidare till såna som inte har skrivit den än. Varsågod Ama, Anni, Ellen, Malin, Cissi och Aura.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar