torsdag 15 december 2011

RODEBJER OCH ANNA JÄRVINEN

Ikväll var jag som sagt på eventet som jag tidigare talade om. Hur kul som helst och Anna Järvinen var så himla duktig. Hon sjöng några finska julsånger också och då fick jag ordentlig hem och jullängtan. och oj vad jag dreglade efter de röda byxorna men tyvärr har jag inte råd med nånting extra före resan. Det blir en snål månad för mej haha men som tur kommer jag att vara i Pargas över julen så då spara man ju lite pengs;) Dessutom åker jag hem det här veckoslutet, Sandra fyller år och kanske det blir lite jobb på tillbaka resan också.
Nu ska jag fortsätta googla efter hostell i australien och sedan blir det Sex and the city. Trevlig onsdagskväll till alla andra också!

Mina favoritbyxor från Rodebjer, skulle sååå mycket vilja ha dem. Perfekta för jul! På mej har jag Rodebjers sköna Angora tröja!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar